Ruszają zapisy do siódmej edycji gry miejskiej Marketing Challenge organizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Uniwersytetu Łódzkiego MarkeTEAM. Od czwartku 18 kwietnia studenci łódzkich uczelni mogą zgłaszać się do udziału w wyjątkowym turnieju sprawdzającym wiedzę i umiejętności z zakresu modern marketingu. Poszukiwacze marketingowej przygody, integrujcie się!
Podejmij wyzwanie!
Już 11 maja łódzcy studenci po raz siódmy będą rywalizować o tytuł „nowoczesnego” speca ds. marketingu. Do udziału w grze zakwalifikują się 33 trzyosobowe drużyny, które do 5 maja jako pierwsze zarejestrują się na oficjalnej stronie internetowej wydarzeniawww.gra.marketeam.pl. Marketing Challenge to niecodzienna gra zespołowa, której celem jest sprawdzenie wiedzy uczestników poprzez rozwiązywanie zadań marketingowych w przestrzeni miejskiej. Tematyką tegorocznej edycji jest modern marketing, czyli wykorzystanie narzędzi nowych technologii
i innowacyjnych rozwiązań w promocji i marketingu. Studenci wezmą udział w całodniowym turnieju, który w oryginalny sposób łączy teoretyczną i praktyczną wiedzę z dobrą zabawą.
– Dzięki luźnej atmosferze konkursu realizowanego w formie gry miejskiej, udaje nam się przemycić kawałek sensownej wiedzy merytorycznej, dać studentom okazję do sprawdzenia swoich praktycznych umiejętności i promować wartość śledzenia najważniejszych wydarzeń branżowych. Te trzy elementy wzajemnie się uzupełniają i są bardzo ważne z punktu widzenia budowy swojego wizerunku na rynku pracy – mówi Bartłomiej Kurzyk, opiekun Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM, twórców gry miejskiej Marketing Challenge.
Tegoroczna edycja będzie składać się z dziesięciu obszarów tematycznych, m.in. marketingu internetowego, mobilnego, product placement czy grywalizacji. W walce o zwycięstwo liczy się wiedza, ale także orientacja w terenie, dobra organizacja czasu, kreatywność i umiejętności pracy w zespole. Część zadań turniejowych zostało przygotowanych we współpracy z partnerami projektu – łódzkimi firmami branży nowych technologii i innowacji w marketingu. – To wyjątkowa okazja dla młodych ludzi, by pokazać się z dobrej strony i nawiązać pierwszy kontakt z profesjonalną firmą. Jest to także interesujące dla samych partnerów, którzy mogą przyjrzeć się, jak studenci rozwiązują problemy, z którymi oni spotykają się na co dzień w swojej pracy – dodaje Bartłomiej Kurzyk.
Do udziału w turnieju organizatorzyzapraszająwszystkie osoby studiujące w Łodzi, interesujące się marketingiem i chcące sprawdzić swoją wiedzę poprzez rozwiązywanie wyjątkowych zadań
w przestrzeni miejskiej. Rejestracjado udziału w grze miejskiej MarkeTEAM’u jest dostępna na stronie www.gra.marketeam.pl itrwa do 5 maja. Więcej informacji można znaleźć także na www.facebook.com/Marketing.Challenge
Dalsze informacje:
Biuro prasowe
Marketing Challenge 2013
Sylwia Kalinowska
m: 601 918 306, e: sylwia.kalinowska@zarowkamarketing.pl
Źródło: Informacja Organizatora