Listy do Mikołaja. Prezenty od “Internetów”

Internety mają serce – od sześciu lat przekonuje łódzka agencja Bluerank, która co roku pomaga i zachęca do pomagania inne zaprzyjaźnione firmy. W tym roku, z uwagi na pandemię zmieni się formuła akcji. Wspólnie z Fundacją DOBROdzieje się, pracownicy Bluerank pomagają Mikołajowi w obdarowywaniu dzieci i spełnianiu ich gwiazdkowych marzeń.

W minionych latach, zawsze przed Świętami, łódzkie agencje marketingowe i technologiczne obecne były się m.in na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi, gdzie pracownicy firm rozdawali gorącą zupę, słodycze, żywność i prezenty dla dzieci. Taka formuła akcji w tym roku nie mogła się odbyć. Ale od czego jest Internet.

Szukaliśmy innego pomysłu na tegoroczną edycję akcji, gdy zgłosiła się do nas Fundacja DOBROdzieje się z Łodzi, która pomaga dzieciom z rodzin zastępczych, domów dziecka oraz rodzin biologicznych w trudnej sytuacji. Zapytała, czy chcielibyśmy pomóc w realizacji listów do Mikołaja. Dostaliśmy pięknie, odręcznie wykonane prace, które chwyciły nas za serca. – mówi Aleksandra Rychlik-Traczyk, Head of People Department Bluerank.

Pracownicy Bluerank przygotują paczki dla 61 dzieci. W listach mali autorzy proszą o zabawki, gry, klocki czy ubrania. Zapakowane prezenty trafią do dzieci przed Świętami. Łódzka agencja to tylko jedna z wielu firm, które odpowiedziały na apel Fundacji. W pomoc zaangażowały się także osoby prywatne. Aktualnie zrealizowanych zostanie ponad 930 dziecięcych marzeń w postaci prezentów. Natomiast listy do Mikołaja nadal spływają do Fundacji, dlatego poszukiwani są kolejni dobrodzieje. Akcja odbywa się we współpracy także z łódzkim MOPS’em.

“Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli”. To słowa Alberta Schweitzera.  Mocno w nie wierzymy, a nasza akcja jest tego najlepszym przykładem.– dodaje Agnieszka Nowicka, prezeska Fundacji DOBROdzieje się.

Fundacja nadal poszukuje darczyńców. Chętne osoby i firmy prosimy o bezpośredni kontakt: agnieszka.nowicka@fundacjadobrodzieje.pl
Źródło: Bluerank Sp. z o.o.