


Wakacje w pełni, a Nordea w lekki i humorystyczny sposób przypomina nam, że oczekiwany przez wielu z nas czas wreszcie nadszedł! Nową odsłoną tematyczną kampanii ‘Różne gatunki. Jeden zespół’ ponownie bawi się słowem, tym razem używając najpopularniejszych łódzkich regionalizmów. Chynchy, tytka i śnupa w wydaniu rekrutacyjnym? Zobaczcie sami!
Bohaterów letniej odsłony kampanii można spotkać w wielu miejscach Łodzi eksponowanych na słupach reklamowych, podczas łódzkiej Polówki, oraz online na Facebooku @KarierawNordea i Instagramie @nordea_polska.
Łódzka odsłona kampanii potrwa do końca sierpnia, a aplikacje można składać poprzez formularz aplikacyjny na https://joinushuman.pl/. Nordea w Łodzi rekrutuje kandydatów do obszarów rynków kapitałowych, przeciwdziałania przestępstwom finansowym, robotyki, operacji bankowych oraz do ról ze znajomością języka duńskiego, fińskiego, szwedzkiego i norweskiego.
Źródło: Nordea