Kampania #ZadzwonDoDziadkow

Z CZYM SIĘ MIERZYMY W DOBIE PANDEMII?   

Epidemia koronawirusa sprawiła, że odczuwamy lęk i boimy się o swoją przyszłość. Nie wiemy, jak długo jeszcze będziemy musieli funkcjonować w odosobnieniu. Dla wielu z nas najbliższe Święta Wielkanocne będą pierwszymi, które spędzimy bez najbliższych. Seniorzy, nasi Dziadkowie – osoby które tak bardzo kochamy, i o które wyjątkowo się teraz troszczymy – odczują to szczególnie boleśnie. Nie możemy tego zlekceważyć.

O CO NAM CHODZI?      

Tuż przed Świętami Gazeta Wyborcza, razem z agencjami Publicon i GetHero, startuje z kampanią #ZadzwonDoDziadkow. To będzie krótki, ale bardzo mocny strzał. Dzięki Waszemu zaangażowaniu – influencerów, liderów opinii, aktywistów – chcemy zachęcić młode osoby do troski o naszych Dziadków. Chcemy, żeby w tym trudnym czasie do nich zadzwonili. Powiedzieli, że za nimi tęsknią. Spytali, czy przypadkiem nie potrzebują produktów pierwszej potrzeby – zakupów spożywczych czy leków. Jeszcze raz przekazali, że powinni teraz często myć ręce, dobrze się odżywiać i odpowiednio nawadniać organizm.

JAK TO ZROBIMY?         

Startujemy za samego rana w Wielki Piątek (10 kwietnia) specjalnym artykułem publikowanym na portalu Gazety Wyborczej – wyborcza.pl. Potem wszyscy publikujemy wideo w kanałach naszych mediów społecznościowych i śledzimy #ZadzwonDoDziadkow. I oczywiście sami pamiętamy o tym, żeby zadzwonić do swoich Dziadków!

JAK WŁĄCZYĆ SIĘ DO KAMPANII?

1. Nagraj krótkie wideo
2. Zachęć swoją społeczność do troski o Dziadków w czasie Świąt Wielkanocnych
3. Opublikuj wideo na swoim Facebooku i Instagramie pod #ZadzwonDoDziadkow


W RAZIE PYTAŃ:

1. Napisz na adres mailowy: m.tkaczyszyn@publicon.pl (bardzo proszę na ten adres wysyłać też nagrane przez Was filmy – niektóre na pewno zostaną opublikowane na wyborcza.pl).

Do usłyszenia!