Euro 2012 a marketing sportowy

Niebawem Euro 2012, dlatego też SKN AIDA serdecznie zaprasza Was na majowe spotkanie ze światem sportu, marketingu i biznesu. Już 22 maja br. będziecie mogli dowiedzieć się:
• na czym polega marketing sportowy
• jak buduje się wizerunek sportowców
• jakie działania realizowane są w zakresie: sport management, event entertainment
• jak na marketing oraz rynek wpływa Euro 2012
• jakie plany związane z Euro mają zaproszeni goście
Gośćmi debaty będą:
Piotr Matecki – prezes zarządu SportWin z Poznania – twórca i organizator Gali Sportu i Biznesu, przez 7 lat budował i rozwijał marketing w KKS Lech Poznań. Odbył staże w klubach: FC Barcelona, Eintracht Frankfurt, Hamburger SV. Wydał 8 książek na temat marketingu sportowego, od lat wykłada na uczelniach wyższych oraz prowadzi szkolenia, consulting z zakresu marketingu i zarządzania w sporcie.
Łukasz Raj – Sysko Sport Marketing z Łodzi – firma zajmuje się sponsoringiem sportowym, sport entertainment, sport management i event marketingiem. W 2011 r., jako pierwsza polska firma zawarli kontrakt na organizację strategii oprawy artystycznej oraz jej realizację na imprezie sportowej poza Polską (Puchar Świata w skokach narciarskich Trentino 2012, Mistrzostwa Świata w narciarstwie klasycznym Trentino 2013).
To wszystko już: 22 maja 2012 r.
Godzina: 15.30 – 17.00
Miejsce: Wydział Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26 w Łodzi
Sala: 209 (II piętro)
Ustrzel swoje miejsce, póki jest czas!!! Jest ich tylko 60!!
Zgłoś się na adres: sknaida@gmail.com
Źródło: Informacje SKN AIDA