ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród.

European Search Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia i nagradza twórców najlepszych europejskich kampanii internetowych. Jury, składające się z ekspertów SEM, każdego roku wyłania zwycięzców kilku obszarów tematycznych: SEO, PPC, Digital Content Marketing, i przyznaje nagrody w niemal trzydziestu kategoriach. Na wczorajszej gali, która odbyła się w Pradze, Bluerank został uhonorowany aż trzema nagrodami. Statuetki wyróżniły efekty pracy zespołu specjalistów Bluerank w następujących kategoriach:

Best Use of Social Media in a Search Campaign
Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best Integrated Campaign
Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best PPC Campaign
Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!
Jesteśmy bardzo dumni – kolejny raz udowodniliśmy, że wyjątkową, bo wysoką jakość naszej pracy i jej efekty dostrzegają zarówno Klienci Bluerank, jak i międzynarodowe grono specjalistów z branży. Wyniki pracy zespołu są nadzwyczajne – tym razem odebraliśmy nagrody w innych, niż zeszłoroczne, kategoriach. To jest świadectwo naszego wszechstronnego rozwoju. Trzymamy światowy poziom i podobnie, jak inne polskie agencje, obecne na gali European Search Awards 2018, jesteśmy doceniani za wkład w rozwój światowego digital marketingu.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank
Bluerank jest jedyną polską agencją o specjalizacji digital marketing, która do tej pory odebrała łącznie aż osiem statuetek European Search Awards. W 2017 roku były to trzy nagrody, w tym Best Large Integrated Search Agency, która oznacza, że Bluerank został uznany za jedną z najlepszych agencji w Europie. Pozostałe statuetki ESA przyznano Bluerank za efekty kampanii prowadzonych dla marki Rainbow: Best Use Of Search – Travel/Leisure oraz Innovation – Campaign.
Oprócz Bluerank, nagrody ESA 2018 otrzymały wczoraj także dwie polskie agencje: Sempai (Best Low Budget Campaign) oraz Elephate (Best Small Seo Agency).

Jury każdego roku ocenia zgłoszenia ponad 100 agencji z całej Europy.

Lista zwycięzców tegorocznej edycji ESA jest dostępna na stronie: www.europeansearchawards.com/2018-winners

Źródło: Materiał prasowy firmy Bluerank