Ćwiczenie czyni mistrza – P&G Business College

Już 10 Marca na Uniwersytecie Łódzkim! Interesujesz się karierą w międzynarodowej organizacji? Chcesz dowiedzieć się jak odnieść w niej sukces? Interesuje Cię jak wykorzystać wiedzę, którą zdobywasz na uczelni w prawdziwym biznesie?

Zapraszamy do udziału w P&G Business College!

P&G Business College to pierwszy krok, aby rozpocząć karierę i odnieść sukces w międzynarodowej organizacji!
Weź udział w warsztacie lub szkoleniu i zdobądź praktyczną wiedzę z dziedziny, z którą wiążesz swoją przyszłość zawodową.
Porozmawiaj z ekspertami z działów Marketingu, Finansów, Sprzedaży czy Global Business Solutions. Dowiedz się na czym polega praca managerów Procter & Gamble – jednego z największych koncernów z branży FMCG na świecie oraz laureta 2 miejsca rankingu Top Companies for Leaders magazynu Fortune .
P&G Business College to:
– Cykl ekskluzywnych warsztatów prowadzonych przez doświadczonych pracowników P&G z obszarów m.in.: Marketingu, Finansów, Zarządzania Projektami czy Rozwoju Biznesu. Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w warsztacie.
– P&G Career Center, ogólnodostępny punkt gdzie eksperci z P&G opowiedzą o możliwościach kariery w P&G oraz poradzą jak zwiększyć swoje szanse na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej korporacji.
Każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający udział w warsztacie.
W tym roku warsztaty organizowane są w następujących obszarach:
The art of supply chain finance (Finanse)
A challenging business case on supply chain optimization and cost reduction, in which students will be asked to analyze cost positions of two manufacturing sites, recommend improvements of their supply chains and look at total category portfolio in EMEA from production localization point of view.
Warsztat w godzinach: 11.00-13.30 sala F220, Centrum Informatyczno-Ekonometryczne Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego UŁ
Brand Marketing at P&G (Marketing)
What brand management is all about? How P&G builds its brands? Get to know step by step process in brand building based on real life example of one of the worlds’ largest brands – Pampers.
Warsztat w godzinach: 11.00-13.30 sala E306, Centrum Centrum Informatyczno-Ekonometryczne Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego UŁ
Power of in – store communication (Marketing)
Why in-store communication is important in closing the deal? Is ‚store’ a medium? How to make it successful? Find out about the secrets of effective in-store communication from P&G marketing managers.
Warsztat w godzinach: 14.00- 16.30 sala F220, Centrum Informatyczno-Ekonometryczne Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego UŁ
Podstawy komunikacji biznesowej (Customer Business Development- Sprzedaż)
Uczestnicy warsztatów będą mieli okazję dowiedzieć się z jakich elementów składa się proces komunikacji biznesowej oraz co odróżnia komunikację od komunikowania. Poznają również podstawy typologii klientów i nauczą się z nimi prawidłowej komunikacji, tak aby rozmowa zakończyła się powodzeniem.
Warsztat w godzinach: 14.00- 16.00 sala E306, Centrum Informatyczno-Ekonometryczne Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego UŁ
Nie przegap swojej okazji – wejdź na www.kariera.procter.pl/college i zgłoś swój udział. Liczba miejsc ograniczona!
Źródło: Informacje Organizatora