Co słychać u Laureatów Konkursu na Biznesplan?

news29208_1442241397

W siedzibie firmy Accenture Lodz Delivery Centre obyła się konferencja prasowa z udziałem laureata VII edycji Konkursu „Młodzi w Łodzi – Mam Pomysł na Biznes”, Pana Marcina Giełzaka, autora projektu „ShareHire.pl – platforma rekrutacji społecznościowych”.

Projekt Sharehire.pl to portal rekrutacji społecznościowych, na którym pracodawca może pozyskać pracowników z bezpośrednich zgłoszeń lub w wyniku poleceń, zwiększając szansę dotarcia do najlepszych kandydatów często nieaktywnych na rynku pracy. Sharehire.pl odwołuje się w swojej działalności do zjawisk społecznych i marketingowych: mechanizmów społecznych w sieci, odpowiedzialności społecznej biznesu (CSR) i employer brandingu, dzięki czemu jest w stanie wygenerować wielowymiarową wartość dla klientów i użytkowników jednocześnie. Koncepcja społecznościowej platformy rekrutacyjnej ma na celu rozwiązanie ciągłego problemu pracodawcy, jakim jest pozyskanie najlepszych kandydatów na wakujące stanowiska i te obsadzone pracownikami niespełniającymi oczekiwań.

Już dzisiaj ShareHire jest serwisem ogólnopolskim publikującym oferty pracy dotyczące miejsc zatrudnienia we wszystkich 16 województwach.

Firma ShareHire otrzymała:

  • 4 000 PLN (sponsor: Accenture);
  • Voucher o wartości 4 000 PLN na usługi edukacyjne (Uniwersytet Łódzki);
  • Pakiet akceleracji Business Linku na okres 3 miesięcy (Business Link Łódź).

Realizowany od 7 lat Konkurs na Biznesplan ma na celu promocję przedsiębiorczych postaw wśród młodych ludzi, ale przede wsparcie w dążeniu do realizacji planów biznesowych.

W Konkursie udział biorą początkujące firmy (działające nie dłużej niż 12 miesięcy) oraz młode osoby w wieku od 18 do 35 roku życia, które mają swój pomysł na biznes i chcą go zrealizować w Łodzi.

Dotychczasowe edycje Konkursu okazały się dużym sukcesem. Powstały nowe firmy. Pomysły, z którymi przyszli do nas uczestnicy rozwinęły się w realne firmy działające na rynku. Udział w Konkursie pozwala młodym adeptom biznesu w sposób przemyślany zbudować własną firmę, ale też uczy budować kontakty biznesowe.

Statystyka siedmiu edycji Konkursu

  • Ogółem: 935 uczestników; 239 złożonych biznesplanów; ponad 100 firm funkcjonujących na rynku łódzkim;
  • Tegoroczna edycja: 200 uczestników; 42 biznesplany i ponad 10 funkcjonujących na rynku start – upów.

Już dziś zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Konkursu, która rozpocznie się w marcu 2016 r.

Szczegóły dotyczące Konkursu dostępne na stronie.

pomysłStrona