Jesteśmy częścią Commerzbanku, pracujemy dla banków i na bank stawiamy na ludzi. Specjalizujemy się w obsłudze procesów dla instytucji finansowych, testowaniu oprogramowania, automatyzacji procesów i weryfikacji danych klientów (KYC).
W naszej pracy liczy się znajomość języka obcego, zaangażowanie i gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Z chęcią nauczymy Cię czegoś nowego, zapewniając bagaż wiedzy i pozytywnych doświadczeń.
Najważniejsi są dla nas ludzie, dlatego w CERI troszczymy się o otwartą komunikację. Codziennie ze sobą współpracujemy, dyskutujemy i dzielimy się doświadczeniem. Chcemy dbać o dobrą atmosferę pracy, ponieważ tworzymy jedną społeczność. Zachęcamy naszych pracowników, by brali czynny udział w życiu firmy i wpływali na jej rozwój poprzez zgłaszanie innowacyjnych rozwiązań i ulepszeń.
Na fanów sportu czekają grupy sportowe, w ramach których można rozwijać swoje hobby i dbać o aktywność fizyczną, a także reprezentować firmę podczas wydarzeń sportowych.
Regularnie spotykamy się także na imprezach integracyjnych organizowanych dla wszystkich pracowników firmy. Ponadto zachęcamy każdy zespół, by dwa razy do roku zorganizował spotkanie integracyjne w ramach zapewnianego przez firmę budżetu.
Szczególnie doceniamy znajomość języków obcych – poza wynagrodzeniem podstawowym pracownik może liczyć na tzw. „dodatek językowy”, a także premie miesięczne, kwartalne bądź roczne, w zależności od zespołu, w którym pracuje.
Forma zatrudnienia preferowana przez CERI International to umowa o pracę, a wymiar czasu pracy uzależniony jest od wymogów stanowiska, a także indywidualnych możliwości i potrzeb pracownika. W kwestii zatrudnienia staramy się być jak najbardziej elastyczni, aby wyjść naprzeciw potrzebom zarówno naszych klientów, jak i pracowników.
Więcej informacji na stronie www.ceri.pl
Osoba kontaktowa:
Iwona Olender,
tel. 42 203 41 14
iwona.olender@ceri.pl
Aplikacje prosimy wysyłać na adres kariera@ceri.pl