Bluerank z ośmioma nominacjami ESA!

Na ogłoszonej właśnie shortliście tegorocznego konkursu European Search Awards, znajduje się osiem nominacji dla Bluerank w siedmiu kategoriach. Wśród nich są projekty realizowane z Orange, Promedica24 i enel-med.

European Search Awards to konkurs nagradzający najlepsze kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing, w którym biorą udział topowe europejskie agencje. Jury złożone z ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii.

Przez dziewięć lat udziału w konkursie na konto Agencji trafiło 59 nominacji. Bluerank zdobył 13 nagród.

Tegoroczne decyzje Jury konkursu pokazują, że wszystko co robimy dla naszych Partnerów jest na dobrym, europejskim poziomie. Złożyliśmy 8 wniosków i wszystkie zostały zakwalifikowane do ścisłego grona walczącego o nagrodę główną. Mam nadzieję, że tegoroczna gala będzie dla nas równie owocna, jak poprzednie. Bluerank jest drugą najczęściej nagradzaną agencją w historii tego konkursu i z ośmioma nominacjami mamy realną szansę powalczyć o miejsce na szczycie podium. Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Najwięcej spośród nominacji dla Bluerank zdobył projekt realizowany wspólnie z Orange, trzy.

Strategiczne podejście do content marketingu na etapie planowania, tworzenia i optymalizacji treści przynosi wspaniałe efekty! Kluczem do sukcesu w projekcie Orange.pl było wsparcie technologiczne z wykorzystaniem naszego autorskiego narzędzia ReWrite! Patrycja Tomczak, SEO Director w Bluerank

W projekcie „Bluerank & Orange – long live the new content king!” powstał poradnik zawierający niemal 300 tekstów związanych z telefonami i szeroko pojętą technologią. Wybór tematów został oparty na danych pozyskiwanych m. in. z wykorzystaniem reWrite. W ujęciu rok do roku osiągnięto wzrost ruchu organicznego o około 773%, a o ponad 280% wzrosła liczba kliknięć w wynikach organicznych. Przy okazji podniesiono liczbę fraz, na którą Poradnik Orange jest widoczny w TOP 3 wyników wyszukiwania o ponad 160%.

Po dwie nominacje zdobyły projekty realizowane dla Promedica24 i enel-med.

Nominacja, którą uzyskaliśmy za projekt z Promedica24 jest potwierdzeniem, że zaproponowaliśmy kreatywny i co najważniejsze skuteczny model realizacji celów stawianych przed kampanią rekrutacyjną, które postawił przed nami nasz Partner. Na bardzo dobre wyniki wpłynęło wsparcie działań autorskim mechanizmem weryfikacji jakości zbieranych przez kampanię leadów i wykorzystywanie płynących z tego źródła danych w celu podejmowania jeszcze lepszych decyzji związanych z wykorzystywaniem różnych typów kampanii i atrybucją budżetu mediowego w obrębie narzędzi Google Ads. Rafał Trąbski, Performance Marketing Director w Bluerank

Ogłoszenie zwycięzców ESA w poszczególnych kategoriach ma nastąpić 27 maja.

Pełna lista nominacji dla Bluerank:
Bluerank & Orange – BEST USE OF SEARCH – B2C (SEO) (LARGE)
Bluerank & Orange – BEST USE OF DATA (SEO) (LARGE)
Bluerank & Orange – BEST USE OF CONTENT MARKETING (LARGE)
enel-med – BEST USE OF SEARCH – B2C (PPC) (LARGE)
enel-med – BEST USE OF SEARCH – HEALTH (LARGE)
Bluerank & Promedica24 – BEST USE OF SEARCH – HEALTH (LARGE)
Bluerank & Promedica24 – BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC) (LARGE)
Bluerank – BEST LARGE INTEGRATED SEARCH AGENCY

Źródło: Informacje firmy Bluerank