Bluerank to firma działająca w nowych technologiach, która powstała i od początku działa w Łodzi. Od ponad 10 lat z sukcesami realizuje projekty z zakresu marketingu online dla czołowych polskich graczy oraz międzynarodowych korporacji.
Chcesz pracować w reklamie internetowej? U nas nauczysz się, jak skutecznie dotrzeć z przekazem do osób szukających konkretnych informacji w Internecie. Poznasz tajniki technologii programmatic, dowiesz się więcej o remarketingu, reklamach w mediach społecznościowych i wielu innych aspektach pracy w dziale Paid Search.
Poszukujemy pracowników (także wśród studentów) na stanowisko:
Paid Search Executive (młodszy specjalista ds. reklamy internetowej)
Po 3 miesiącach:
- będziesz po wszystkich indywidualnych szkoleniach z zakresu SEO, SEM i analityki internetowej;
- zrobisz swój pierwszy lub kolejny certyfikat Google;
- odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- skorzystasz z indywidualnie dopasowanego pakietu socjalnego (sport, zdrowie, edukacja);
- Twój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
Po 6 miesiącach:
- zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu lokalnych oraz międzynarodowych projektów dla liderów swoich branż;
- podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem, nowymi mediami oraz e-commerce;
- będziesz uczestniczył w konferencjach.
Po 12 miesiącach:
- otrzymasz swoją premię roczną;
- otrzymasz możliwość awansu, dalszego rozwoju swoich kompetencji i zdobywania nowych doświadczeń;
- rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
- pojedziesz na 4-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
- zbudujesz swoją markę zawodową;
- będziesz miał możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
- utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.
Co będziesz robić w Bluerank?
- wspierać obsługę kampanii Paid Search dla klientów agencji;
- realizować działania Search Engine Marketing w zespołach projektowych;
- realizować zintegrowane projekty promocyjne w zakresie strategii obecności w wyszukiwarkach.
Czego wymagamy?
- wykształcenia wyższego lub statusu studenta ostatnich lat;
- zainteresowania marketingiem internetowym i/lub rynkiem reklamy online;
- umiejętność korzystania z MS Excel na poziomie co najmniej dobrym;
- inicjatywy w realizowanych działaniach;
- znajomości języka angielskiego;
- wysokiej kultury osobistej i dbałości o jakość swojej pracy.
Zdobędziesz dodatkowe punkty za:
- doświadczenie w pracy zdobyte w agencji interaktywnej lub marketingowej;
- umiejętność korzystania z narzędzi do obsługi kampanii SEM (AdWords, Google Analytics, Facebook Ads lub innych);
- posiadanie certyfikatów branżowych;
- znajomość drugiego języka obcego (niemiecki lub rosyjski).
Aplikować można na stronie: www.bluerank.pl/kariera
Dostarczone dokumenty powinny zawierać stosowną zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Bluerank.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Źródło: Bluerank