Bluerank to agencja customer journey i doradca biznesowy w zakresie digital marketingu. Zatrudnia ponad stu pasjonatów digital marketingu, którzy przyglądają się całemu biznesowi klienta, planując synergię pomiędzy działaniami online i offline.
Oferta agencji stanowi odpowiedź na trendy, zmiany algorytmów i potrzeby klienta.
Bluerank blisko współpracuje z zewnętrznymi twórcami technologii. Posiada statusy świadczące o kompetencjach w korzystaniu z narzędzi i platform reklamowych najważniejszych podmiotów na rynku, w tym m.in. Google Premier Partner, Microsoft Advertising Partner, Meta Business Partner.
Korzysta też z innowacji pozwalających na optymalne zarządzanie budżetami reklamowymi Partnerów, jak Nethansa, Criteo, CHEQ i Questpass. Tworzy również własne narzędzia, m.in. Content Manager, FeedsAutomated i Blueattribution.
Rynki europejskie otwiera dla klientów Bluerank dostęp do ponad 2000 specjalistów w 30 krajach UE, poprzez współtworzone przez agencję alianse, CEEDA oraz Dall.
Bluerank zaufało ponad 100 wiodących światowych i polskich marek z sześciu kontynentów, wśród których są m.in. Mitsubishi Motors, Philips, Rainbow Tours, Mascus, Avon, Tchibo i PKO.
W 2020 Bluerank zajął drugie miejsce w Europie w rankingu najliczniej nagradzanych agencji w konkursie European Search Awards. Firma ma na swoim koncie także wiele innych prestiżowych nagród w konkursach m.in. Google Premier Partner Awards, MIXX Awards i Performance Marketing Diamonds.
Bluerank Sp. z o.o.
Al. J. Piłsudskiego 87
(biurowiec Imagine B)
92-332 Łódź
tel. 42 632 33 21
fax: 42 632 15 51
www.bluerank.com
e-mail: bluerank@bluerank.com
a.musierowicz@bluerank.com