Big thinkers wanted – pod takim hasłem rusza nowa kampania employer brandingowa firmy audytorsko-doradczej KPMG. Kampania podkreśla wszechstronne możliwości rozwoju kariery zawodowej, jakie otrzymuje każdy pracownik firmy. KPMG dostarcza narzędzia, wiedzę i wsparcie doświadczonych menedżerów, natomiast to pracownik sam decyduje, z jakich możliwości skorzysta i w jakim kierunku chce się rozwijać. Zgodnie z tą ideą firma nie kategoryzuje pracowników według ogólnie przyjętych definicji generacji jak millenialsi czy pokolenie Z, ale zaprasza młodych ludzi do tworzenia własnej generacji – generacji KPMG.
Dla studentów i absolwentów najlepszych uczelni, stojących u progu swojej kariery zawodowej niezwykle istotna jest świadomość, że ich praca wnosi konkretną wartość i ma realny wpływ na otaczającą rzeczywistość, jednocześnie dając poczucie samorealizacji i spełnienia. Są to ludzie ambitni, niezależni, rozważnie dokonujący wyborów. Dokładnie wiedzą dokąd zmierzają zawodowo. Są otwarci na dialog, jednoznacznie wyrażają własne zdanie, odważnie podejmują wyzwania i chcą być dostrzegani. Cenią neutralność i autentyczność, ale z drugiej strony potrafią umiejętnie kreować własny wizerunek. To często indywidualiści, którzy żyją według własnych zasad wśród innych ludzi z zasadami. Startująca kampania i aktywności odbywające się w jej ramach, skierowane są do osób, które przynajmniej w części utożsamiają się z powyższą charakterystyką.
W trakcie kampanii, studenci i absolwenci uczelni wyższych w całej Polsce będą mogli osobiście poznać pracowników, kulturę organizacyjną i wartości firmy. Studenci kierunków ekonomicznych, prawnych, finansowych i pokrewnych zostaną zaproszeni do biur KPMG w 7 miastach w Polsce, aby poznać specyfikę pracy, zadać praktyczne pytania rekruterom, zapoznać się z przykładowymi testami analitycznymi i symulacjami projektów, a także dowiedzieć się o możliwościach rozwoju w KPMG w trakcie bezpośrednich rozmów z pracownikami różnych działów.
Inną okazją do dyskusji dla studentów planujących swoją ścieżkę kariery będą tzw. coffee breaks – cykliczne spotkania prowadzone przez pracowników KPMG przy kawie, podczas śniadań w lokalnych kawiarniach usytuowanych w pobliżu biur KPMG.
Dni otwarte w biurach KPMG odbędą się w dniach: 24 października (Warszawa), 25 października (Poznań), 7 listopada (Kraków), 8 listopada (Wrocław), 14 listopada (Gdańsk), 16 listopada (Łódź), 20 listopada (Katowice). Szczegółowe informacje znajdują się na stronach: generationkpmg.pl i kariera.kpmg.pl.
Kampania będzie prowadzona podczas bezpośrednich spotkań ze studentami i absolwentami, na uczelniach, podczas wydarzeń rekrutacyjnych oraz w internecie.
O KPMG:
KPMG to międzynarodowa sieć firm świadczących usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego, gospodarczego i prawnego. KPMG zatrudnia 189 000 pracowników w 152 krajach. Niezależne firmy członkowskie sieci KPMG są stowarzyszone z KPMG International Cooperative (“KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Każda z firm KPMG jest odrębnym podmiotem prawa. W Polsce KPMG działa od 1990 roku. Obecnie zatrudnia ponad 1 800 osób w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi. Więcej na stronie kpmg.pl.
Źródło: Informacje KPMG