Rozbiliśmy bank! – tak mówił dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas gali rozdania nagród European Search Awards 2017 w Krakowie. Bluerank jako jedyna polska agencja w historii zdobyła aż 3 nagrody, w tym 2 za kampanię realizowaną dla marki Rainbow. Została też najlepszą agencją w kategorii Best Large Integrated Search Agency.
European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom z zakresu marketingu online. W tym roku Bluerank pobił swój rekord nominacji z zeszłego roku i zdobył ich aż 9. Uznanie jury dwukrotnie zdobyła kampania realizowania dla marki Rainbow. Okazała się najlepsza w kategoriach „Best Use Of Search – Travel/Leisure” oraz ,,Innovation – Campaign”.
Bluerank zdobył też nagrodę w wyjątkowo prestiżowej kategorii – Best Large Integrated Search Agency, co oznacza, że jest jedną z najlepszych agencji realizujących projekty w zakresie marketingu online w Europie. Jury doceniło jakość świadczonych usług dla klientów na całym świecie.
Pół roku temu to Google uznał Bluerank za na najlepszą agencję w regionie EMEA, tym bardziej cieszy nas nagroda, która tylko potwierdza najwyższą jakość usług, które świadczymy dla naszych klientów. – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
W tegorocznej edycji konkursu startowało 114 agencji z całej Europy. Bluerank jako jedyna agencja z Polski wróci z Krakowa z nagrodami. Co więcej, jest jedyną agencją w całym konkursie, która zdobyła aż 3 statuetki – 2 z nich za kampanię realizowaną dla Rainbow – czołowego touroperatora na rynku polskim.
Agencja skutecznie promuje w Internecie usługi turystyczne, które Rainbow świadczy na całym świecie. Nagrodzona kampania została przeprowadzona z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w tym DoubleClick.
Współpracujemy z Rainbow od 10 lat. Ta nagroda jest „wisienką na torcie”. Dedykuję ją naszemu klientowi, reprezentowanemu przez Michała Jaworskiego, który jest bardzo otwarty i z ufnością podchodzi do naszych pomysłów. Dlatego osiągamy takie wspaniałe efekty. Dziękuję całemu zespołowi Bluerank. Jesteście najlepsi! – mówiła Aneta Mondry – Gałecka, Performance Marketing Director w Bluerank, która od początku sprawuje nadzór nad realizacją kampanii dla marki Rainbow.
Bluerank po raz trzeci już został nagrodzony w konkursie European Search Awards. Wcześniej agencja otrzymała statuetki za kampanie realizowane dla marek Mitsubishi i Leroy Merlin.
Lista wszystkich zwycięzców znajduje się tutaj.
Źródło: Informacje firmy Bluerank