29 sierpnia godz. 10.00 – 14:00 (wtorek), sala konferencyjna nr 114 w Biurze Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, piętro I, al. Politechniki 32
- Daj się znaleźć tym, którzy Cię szukają!
- Bądź dostępny dla użytkowników lokalnych.
- Czy pamiętasz o użytkownikach mobilnych?
- Pamiętaj, że liczy się szybkość!
- Social Media – co , gdzie i kiedy?
- Bezpłatne strony od Google
- Czy analizujesz to co robisz?
- Jeśli myślisz o eksporcie.
- Gdzie zdobywać wiedzę?
Trenerzy:
Marlena Mencel – absolwentka dziennikarstwa, od początku kariery zawodowej związana z marketingiem internetowym, swoje pierwsze kroki zaczynała 13 lat temu pisząc proste strony i testując na nich ówczesne metody pozycjonowania. Praktyk, z wieloletnim doświadczeniem w pracy zarówno z dużymi jak i mniejszymi markami na rynkach krajowych i zagranicznych. Doradca w programie Gogle Internetowe Rewolucje dla Firm. Pasjonat SEO i e-commerce. Nie wyobraża sobie życia bez Google Analytics.
Bogusia Jarzębowska – ukończyła socjologię na Uniwersytecie Łódzkim. Po studiach rozpoczęła karierę zawodową w redakcji lokalnego tygodnika, gdzie przez przez ponad 12 lat zajmowała się dziennikarstwem, sprzedażą reklam do tygodnika i portalu internetowego, pisaniem tekstów PR, współpracą z domami mediowymi i sieciami afiliacyjnymi. Jako dyrektor wydawniczy nadzorowała pracę grafików i redaktorów oraz cały cykl wydawniczy. Od ponad 3 lat wykorzystuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technik SEO przeprowadzając audyty stron, pisząc treści na strony i blogi oraz prowadząc konta w Social Media. Od kwietnia 2017 roku doradca w programie Google – Internetowe Rewolucje dla Firm. Prywatnie wielka miłośniczka turystyki kulinarnej.