TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • zarządzanie systemem CRM w zakresie standardowych funkcji administracyjnych
  • konfigurowanie oraz dostarczanie wielokanałowych kampanii marketingowych w obszarze CRM
  • importowanie leadów, kontaktów i innych danych
  • tworzenie raportów, dashboardów, reguł udostępniania i walidacji, automatyzacja procesów
  • skuteczne rozwiązywanie bieżących problemów
  • definiowanie i monitoring wskaźników dla obszaru marketingu i CRM
  • współpraca z innymi działami firmy

NASZE WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • ogólna znajomość zagadnień informatycznych
  • umiejętność współpracy z użytkownikami biznesowymi i przekładania potrzeb -biznesowych na rozwiązania
  • wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • umiejętność planowania i organizacji pracy, systematyczność, odpowiedzialność
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z narzędziami CRM i Marketing Automation
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

TO OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie będącej liderem na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego, stymulujące i przyjazne środowisko pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • nowoczesną przestrzeń biurową w dobrej lokalizacji
  • bezpłatny parking
  • dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • zniżki pracownicze m.in. na usługi serwisowe
  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
  • dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowe