TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- zarządzanie systemem CRM w zakresie standardowych funkcji administracyjnych
- konfigurowanie oraz dostarczanie wielokanałowych kampanii marketingowych w obszarze CRM
- importowanie leadów, kontaktów i innych danych
- tworzenie raportów, dashboardów, reguł udostępniania i walidacji, automatyzacja procesów
- skuteczne rozwiązywanie bieżących problemów
- definiowanie i monitoring wskaźników dla obszaru marketingu i CRM
- współpraca z innymi działami firmy
NASZE WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe
- ogólna znajomość zagadnień informatycznych
- umiejętność współpracy z użytkownikami biznesowymi i przekładania potrzeb -biznesowych na rozwiązania
- wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności komunikacyjne
- umiejętność planowania i organizacji pracy, systematyczność, odpowiedzialność
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z narzędziami CRM i Marketing Automation
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
TO OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie będącej liderem na rynku
- możliwość rozwoju zawodowego, stymulujące i przyjazne środowisko pracy
- elastyczne godziny pracy
- nowoczesną przestrzeń biurową w dobrej lokalizacji
- bezpłatny parking
- dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej
- atrakcyjne wynagrodzenie
- narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
- zniżki pracownicze m.in. na usługi serwisowe
- możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
- dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowe