Twoje zadania:

– wsparcie pracowników pozostałych działów firmy w zakresie rozwiązywania problemów IT
– podstawowa administracja kontami i wewnętrznymi systemami firmy (SAP, Active Directory)
– komunikacja mailowa i telefoniczna w języku niemieckim, angielskim i polskim
– instalacja, konfiguracja oprogramowania i urządzeń peryferyjnych
– dbanie o wysoką jakość świadczonych usług

Nasze oczekiwania:
– biegła znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego
– umiejętność pracy w grupie
– umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
– dobra znajomość środowiska Windows 7/10 oraz pakietu Microsoft Office (2010 i nowszych wersji)
– wiedza funkcjonalna środowiska SAP będzie dodatkowym atutem
– doświadczenie w branży IT i obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
– gotowość do podjęcia pracy od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym

Oferujemy:
– Systemy premiowe
– Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
– Opieka medyczna Luxmed
– Karta sportowa MultiSport
– Ubezpieczenie grupowe
– Świadczenia świąteczne
– Nagrody jubileuszowe
– Home office i elastyczne godziny pracy
– Inne benefity z Zakładowego Funduszu