Temat prawidłowej definicji Real Time Marketingu wywołał już niejeden spór w marketingowym świecie ;) Więc czym tak naprawdę jest ten RTM, jak go stosować, dlaczego warto, kiedy tego nie robić i co może dać markom? Wpadajcie na 7 spotkanie z cyklu Social Media Academy i poznajcie odpowiedzi na te i wiele więcej pytań dotyczących RTM!

Link do zapisów: https://forms.gle/4c7dB3UBUYmguCmB8

Spotkanie poprowadzą nasze dwie social media ninjas – Nikola Jaruga i Agnieszka Królak.

Nikola specjalizuje się w branży Retail, prowadząc team zajmujący się komunikacją naszych kluczowych klientów z tego obszaru. Jej ulubioną platformą jest Instagram – uwielbia tworzyć tam spójne i angażujące treści, które cieszą oko. Bardzo ceni sobie marki z dystansem do siebie, które w komunikacji stawiają na poczucie humoru – bo marketing może być naprawdę dobrą zabawą! Prywatnie fanka dobrej książki, architektury wnętrz oraz swojego psa :)

Aga to człowiek orkiestra! Ma więcej niż tysiąc pomysłów na minutę, a co za tym idzie – sporo klientów i marek w jej kamikazowym portfolio. Fotografuje i tworzy innowacyjne treści! Poproszona o pomoc zawsze doradzi i zadba o pozytywną atmosferę w pracy :) Uwielbia nowe wyzwania, dlatego kreatywne projekty to jej mocna strona! Prywatnie kocha koty i odkrywanie kulinarnych smaków ;)

Szkolenie organizowane jest w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń dla studentów łódzkich uczelni pn. “Twoja kariera w Twoich rękach” realizowanego w ramach programu “Młodzi w Łodzi”.