Działamy w biznesie e-commerce: dostarczamy naszym klientom wydajne silniki sklepów internetowych, wspieramy również e-marketing.

Czym będziesz się zajmować?

• Zdalna pomoc klientom przy rozwiązywaniu zgłoszonych incydentów serwisowych, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i aplikacji,

• Przyjmowanie zgłoszeń od klientów,

• Rozwiązywanie problemów technicznych,

• Wsparcie zespołu Obsługi Klienta w codziennych zadaniach.

Czego od Ciebie oczekujemy:

• Doświadczenia w obsłudze klienta,

• Komunikatywności,

• Nastawienia na współpracę wewnątrz zespołu, jak i w kontakcie z klientami.

Co zyskasz, dołączając do naszego zespołu?

• Możliwość częściowej pracy zdalnej (2 dni w tygodniu pracujemy w biurze),

• Możliwość rozwoju w kierunku Project Managerów,

• Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.