Działamy w biznesie e-commerce: dostarczamy naszym klientom wydajne silniki sklepów internetowych, wspieramy również e-marketing.
Czym będziesz się zajmować?
• Zdalna pomoc klientom przy rozwiązywaniu zgłoszonych incydentów serwisowych, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i aplikacji,
• Przyjmowanie zgłoszeń od klientów,
• Rozwiązywanie problemów technicznych,
• Wsparcie zespołu Obsługi Klienta w codziennych zadaniach.
Czego od Ciebie oczekujemy:
• Doświadczenia w obsłudze klienta,
• Komunikatywności,
• Nastawienia na współpracę wewnątrz zespołu, jak i w kontakcie z klientami.
Co zyskasz, dołączając do naszego zespołu?
• Możliwość częściowej pracy zdalnej (2 dni w tygodniu pracujemy w biurze),
• Możliwość rozwoju w kierunku Project Managerów,
• Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.