voice logo

Voice Contact Center Spółka z o.o.

Voice Contact Center Sp. z o.o. to firma outsourcingowa zajmująca się kompleksową obsługą Klienta poprzez wirtualne kanały komunikacji (telefon, e-mail, chat, SMS etc.). Firma wspiera swoich Zleceniodawców w zwiększaniu sprzedaży produktów i usług oraz towarzyszy im w każdej fazie cyklu życia Klientów: pozyskania, obsługi, podwyższania wartości i utrzymania. Od 2009 r., kiedy rozpoczęła działalność, realizuje kampanie dla liderów wielu branż, w tym finansowej, telekomunikacyjnej, platform cyfrowych, wydawniczej etc.

Misją firmy jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi, która decyduje o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawcy. Dzięki temu relacje Voice Contact Center ze zdecydowaną większością Zleceniodawców mają charakter długotrwały i strategiczny.

Kluczową kadrę stanowią najlepsi eksperci outsourcingu procesów BPO managerowie z doświadczeniem sięgającym początków usług contact center w Polsce.
Nowoczesna platforma technologiczna, w oparciu o którą spółka prowadzi projekty, łączy wszystkie kanały interakcji z Klientem, gwarantuje efektywne wykorzystanie zasobów i pozwala na szczegółową analizę realizowanych procesów biznesowych.
Uzależniając modele rozliczeń od wyników, Voice Contact Center maksymalizuje efektywność kosztową działań prowadzonych w imieniu swoich Zleceniodawców.
Spółka należy do Grupy Outsourcing Experts.

Outsourcing Experts:
Outsourcing Experts powstał w wyniku połączenia Grupy kapitałowej ArchiDoc (ArchiDoc i Call One) ze spółkami należącymi do Funduszu Neo Investments (Cursor, Galposter, Voice Contact Center).
Spółki z Grupy Outsourcing Experts (OEX) to wyspecjalizowane podmioty w obszarze outsourcingu procesów:
• Zarządzania dokumentami i back-office;
• Wsparcia sprzedaży i marketingu;
• Call i contact centers.

W skład Outsourcing Experts (OEX) wchodzi 5 firm, które mają ugruntowaną pozycję w segmencie usług związanych z kompleksowym zarządzaniem dokumentami i rejestracją danych; budową struktur handlowych; obsługą dużych projektów promocyjnych oraz programów lojalnościowych; logistyką produktów wsparcia sprzedaży; realizacją procesów rebrandingowych oraz telefoniczną obsługą klientów.

Celem strategicznym Grupy OEX jest zbudowanie silnego, stabilnego podmiotu, oferującego kompleksowe usługi Business Process Outsourcing, który będzie mógł skutecznie konkurować z największymi międzynarodowymi dostawcami usług BPO. Drogą do realizacji celu Outsourcing Experts jest trwały rozwój oferowanych już usług i ich kanałów sprzedaży, a także budowanie nowych obszarów kompetencyjnych w drodze akwizycji.

Do grona klientów Outsourcing Experts (OEX) należy ponad 500 firm, w tym największe spółki z branży:
• telekomunikacyjnej (np. Canal Plus Cyfrowy, France Telecom, Netia, Polkomtel, Samsung, Telekomunikacja Polska, UPC);
• finansowej (np. Bank Millenium, Bank Pekao, Bank Pocztowy, Citibank Handlowy, ING Bank Śląski, Kredyt Bank, Noble Bank, Nordea Bank, PKO Bank Polski);
• ubezpieczeniowej (np. Allianz, AVIVA, AXA, Compensa, Ergo Hestia, PZU, Uniqa, Warta);
• FMCG (np. Dr Oetker Polska, Johnson & Johnson, Kompania Piwowarska, Lindt, Mars Polska, Nestle Polska, Phillip Morris Polska);
• handlowej (np. Auchan, RUCH, Tesco);
• produkcji i dystrybucji (np. Arcelor Mittal, PKN Orlen);
• energetycznej (np. RWE, Tauron Polska Energia, Vattenfall);
• samochodowej (np. Mercedes Benz, Suzuki Motor Polska);
• administracji publicznej (np. Kancelaria Prezydenta, urzędy miast, urzędy wojewódzkie).

Voice Contact Center Spółka z o.o.
Oddział w Łodzi
ul. Żeligowskiego 3/5
tel: 22/ 255 20 00
e-mail: vcclodz@voicecc.pl
www.voicecc.pl

Kontakt w sprawie rekrutacji: vcclodz@voicecc.pl