W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Analityka to trochę „szukanie dziury w całym”. Czasem szukamy błędu, przez który projekt nie może osiągnąć finalnej formy, a czasem bierzemy pod lupę świetny projekt, by uczynić go jeszcze lepszym.
U nas nie ma nudy. Jeśli chcesz samodzielnie się o tym przekonać, aplikuj na stanowisko:
Po 3 miesiącach:
- Będziesz po wszystkich szkoleniach onboardingowych wprowadzających Cię w tajniki pracy w Bluerank;
- Przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
- Odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- Swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
Po 6 miesiącach:
- Zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu ciekawych projektów dla znanych marek;
- Podniesiesz kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z analityką, jak również, szerzej, branżą marketingu internetowego;
- Będziesz uczestniczyć w konferencjach i szkoleniach branżowych, także z zakresu kompetencji miękkich.
Po 12 miesiącach:
- Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
- Zbudujesz swoją markę zawodową;
- Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
- Będziesz mieć możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
- Utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.
Co będziesz robić w Bluerank?
- Realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
- Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio;
- Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics.
Czego wymagamy od kandydata?
- Doświadczenia w pracy z narzędziami analitycznymi i raportowymi a w szczególności z Google Analytics;
- Posiadania pierwszych doświadczeń zawodowych w zakresie analityki;
- Umiejętności analitycznego myślenia;
- Własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy;
- Znajomości podstaw dowolnego języka programowania lub chęć jego poznania;
- Umiejętności posługiwania się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ustną oraz pisemną (min. B2).
- Dodatkowym atutem będzie znajomość Google Tag Manager.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie w przedziale: 3 610 zł – 4 950 złbrutto;
- Jasną ścieżkę rozwoju: po okresie próbnym będziesz mieć możliwość realizacji samodzielnych zadań, a po pół roku możliwość samodzielnego realizowania projektów; w dalszych etapach rozwoju kariery oferujemy Ci dwie ścieżki: ekspercką i managerską;
- Wyposażenie Cię w niezbędną wiedzą branżową;
- Narzędzia i projekty, w których możesz zdobywać wiedzę i umiejętności w interesujących Cię obszarach;
- Możliwość wyboru specjalizacji: technicznej lub biznesowej;
- Możliwość realizacji projektów dla liderów branż;
- Współpracę z zespołem R&D, która daje możliwość realizacji pomysłów wykraczających poza regularne zadania;
- Szkolenia zarówno w obszarach technicznych jak i w zakresie kompetencji miękkich;
- Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner);
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów.
Nie czekaj i już dziś dołącz do naszego zespołu!
Strona do aplikowania: https://www.bluerank.pl/kariera/praca/33/marketing-analytics-executive-
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.