W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Analityka to trochę „szukanie dziury w całym”. Czasem szukamy błędu, przez który projekt nie może osiągnąć finalnej formy, a czasem bierzemy pod lupę świetny projekt, by uczynić go jeszcze lepszym.

U nas nie ma nudy. Jeśli chcesz samodzielnie się o tym przekonać, aplikuj na stanowisko:

Po 3 miesiącach:

  • Będziesz po wszystkich szkoleniach onboardingowych wprowadzających Cię w tajniki pracy w Bluerank;
  • Przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
  • Odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
  • Swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.

Po 6 miesiącach:

  • Zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu ciekawych projektów dla znanych marek;
  • Podniesiesz kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z analityką, jak również, szerzej, branżą marketingu internetowego;
  • Będziesz uczestniczyć w konferencjach i szkoleniach branżowych, także z zakresu kompetencji miękkich.

Po 12 miesiącach:

  • Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
  • Zbudujesz swoją markę zawodową;
  • Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
  • Będziesz mieć możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
  • Utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.

Co będziesz robić w Bluerank?

  • Realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
  • Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio;
  • Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics.

Czego wymagamy od kandydata?

  • Doświadczenia w pracy z narzędziami analitycznymi i raportowymi a w szczególności z Google Analytics;
  • Posiadania pierwszych doświadczeń zawodowych w zakresie analityki;
  • Umiejętności analitycznego myślenia;
  • Własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy;
  • Znajomości podstaw dowolnego języka programowania lub chęć jego poznania;
  • Umiejętności posługiwania się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ustną oraz pisemną (min. B2).
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość Google Tag Manager.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie w przedziale: 3 610 zł – 4 950 złbrutto;
  • Jasną ścieżkę rozwoju: po okresie próbnym będziesz mieć możliwość realizacji samodzielnych zadań, a po pół roku możliwość samodzielnego realizowania projektów; w dalszych etapach rozwoju kariery oferujemy Ci dwie ścieżki: ekspercką i managerską;
  • Wyposażenie Cię w niezbędną wiedzą branżową;
  • Narzędzia i projekty, w których możesz zdobywać wiedzę i umiejętności w interesujących Cię obszarach;
  • Możliwość wyboru specjalizacji: technicznej lub biznesowej;
  • Możliwość realizacji projektów dla liderów branż;
  • Współpracę z zespołem R&D, która daje możliwość realizacji pomysłów wykraczających poza regularne zadania;
  • Szkolenia zarówno w obszarach technicznych jak i w zakresie kompetencji miękkich;
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner);
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów.

Nie czekaj i już dziś dołącz do naszego zespołu!

Strona do aplikowania: https://www.bluerank.pl/kariera/praca/33/marketing-analytics-executive-

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.