Bluerank to biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, który od 15 lat świadczy usługi marketingu internetowego. Wykorzystując szerokie portfolio, strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, wspiera marki w realizacji ich celów biznesowych. Kieruje się ideą Customer Journey.  

Dlaczego warto?

  1. Zrozum! Żyjemy w świecie VUCA. Dowiesz się, jak dobrze w nim funkcjonować? Jak zmienność i nieprzewidywalność wpływa na biznes, sytuację pracowników i menadżerów?
  1. Rozmawiaj! Jak dziś komunikować się w klientami? Jak zmienił się język komunikacji wczasach epidemii?
  1. Planuj! Myśl strategicznie wczasach koronawirusa – dowiesz się, czym jest planowanie scenariuszowe i jak wykorzystać je we własnej firmie lub korporacji.
  2. Działaj! – poznasz przydatne narzędzia procesu Design Thinking, pomagające w empatycznym zrozumieniu potrzeb klienta.

Prowadzące:

Magdalena Euejda

Digital Strategy Manager w Bluerank. 10 lat doświadczenia w branży digital.

Prowadziła projekty m.in. dla mBank S.A., Wittchen, Poczta Polska i BRITA Polska.

Z wykształcenia: Ekonomistka i PR-owiec.
Specjalizuje się w opracowywaniu strategii online, wykonywaniu analiz i audytów strategicznych, a także prowadzeniu treningów i warsztatów z Klientami.

 

Joanna Blewąska

Specjalista PR i Digital Strategy w Bluerank.

Rzecznik Prasowy Marszałka WŁ (8 lat), dziennikarz ekonomiczny (10 lat).

Trener – kurs ITTF, sygnowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Certyfikowany Moderator Design Thinking.

Coach – studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej (plus 200 godzin praktyki).

Szkolenie organizowane jest w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń dla studentów łódzkich uczelni pn. “Twoja kariera w Twoich rękach” realizowanego w ramach programu “Młodzi w Łodzi”.