Bluerank to biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, który od 15 lat świadczy usługi marketingu internetowego. Wykorzystując szerokie portfolio, strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, wspiera marki w realizacji ich celów biznesowych. Kieruje się ideą Customer Journey.
Dlaczego warto?
- Zrozum! Żyjemy w świecie VUCA. Dowiesz się, jak dobrze w nim funkcjonować? Jak zmienność i nieprzewidywalność wpływa na biznes, sytuację pracowników i menadżerów?
- Rozmawiaj! Jak dziś komunikować się w klientami? Jak zmienił się język komunikacji wczasach epidemii?
- Planuj! Myśl strategicznie wczasach koronawirusa – dowiesz się, czym jest planowanie scenariuszowe i jak wykorzystać je we własnej firmie lub korporacji.
- Działaj! – poznasz przydatne narzędzia procesu Design Thinking, pomagające w empatycznym zrozumieniu potrzeb klienta.
Prowadzące:
Magdalena Euejda
Digital Strategy Manager w Bluerank. 10 lat doświadczenia w branży digital.
Prowadziła projekty m.in. dla mBank S.A., Wittchen, Poczta Polska i BRITA Polska.
Z wykształcenia: Ekonomistka i PR-owiec.
Specjalizuje się w opracowywaniu strategii online, wykonywaniu analiz i audytów strategicznych, a także prowadzeniu treningów i warsztatów z Klientami.
Specjalista PR i Digital Strategy w Bluerank.
Rzecznik Prasowy Marszałka WŁ (8 lat), dziennikarz ekonomiczny (10 lat).
Trener – kurs ITTF, sygnowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Certyfikowany Moderator Design Thinking.
Coach – studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej (plus 200 godzin praktyki).
Szkolenie organizowane jest w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń dla studentów łódzkich uczelni pn. “Twoja kariera w Twoich rękach” realizowanego w ramach programu “Młodzi w Łodzi”.