Ruszyły zgłoszenia do polskiej edycji konkursu Young Creatives 2013

Do 30 stycznia można zgłaszać teamy złożone z młodych kreatywnych, którzy nie ukończyli 29 roku życia, w kategoriach: Print, Cyber, Film, Design, PR oraz… młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii Young Clients. Do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą być zgłaszani do kategorii Young Media Lions.
Zakwalifikowane do konkursu zespoły pracują nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy w odpowiednich kategoriach. Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2013.
Uczestnicy konkursu otrzymują brief i mają 24 godziny na przygotowanie:
Print – layout’u reklamy prasowej
Cyber – kreacji banerowej
Film – nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu za pomocą telefonu komórkowego (w 48 godz.)
Media – innowacyjnej strategii mediowej
Design – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
PR – strategii działań PR
Clients – briefu kreatywnego
Opiekunami merytorycznymi Young Creatives 2013 są: Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel (dyrektorzy kreatywni McCann Erickson) – Print / Film, Edgar Bąk – Design, Bartek Wyszyński (Dyrektor Kreatywny Artegence) – Cyber, Przemysław Wojak (Partner Zarządzający Q&AConsulting) – PR, Komitet Organizacyjny Media Trendy – Young Media Lions
Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Z roku na rok we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział coraz więcej osób. W tym roku było to prawie tysiąc osób.
Eliminacje odbywają się 11.02-24.02 w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.
Więcej informacji: https://www.young.ktr.org.pl/real_index.html
Źródło: www.mediarun.pl