RUSZYŁA REKRUTACJA DO ABSL START-UP CHALLENGE


Wystartował nabór do trzeciej edycji ABSL Start-Up Challenge. Celem konkursu, organizowanego przez ABSL – Związek Liderów Usług Biznesowych, jest promocja najbardziej innowacyjnych start-upów oraz wsparcie w nawiązywaniu współpracy z potentatami świata biznesu. Partnerem głównym projektu jest Procter & Gamble.

Dostrzegamy ogromny potencjał, jaki drzemie we współpracy młodych innowacyjnych firm oraz korporacji międzynarodowych. Połączenie kapitału finansowego, doświadczenia i wiedzy na temat prowadzenia biznesu oraz dynamiki i elastyczności start-upów stwarza nowe możliwości rozwoju obydwu stronom. – podkreśla Łukasz Czajkowski, Head of Membership, Network and Community w ABSL – Związku Liderów Usług Biznesowych. – Poszukujemy innowacji softwarowych, które zoptymalizują lub nawet zrewolucjonizują rynek nowoczesnych usług.Do konkursu zapraszamy szczególnie start-upy oferujące rozwiązania w zakresie fintech & blockchain, HR, marketingu i komunikacji oraz robotyzacji. Oczywiście rozpatrzymy też wszystkie inne ciekawe pomysły, mogące znaleźć zastosowanie w naszym sektorze – stwierdza Łukasz Czajkowski.

– W Procter & Gamble od lat przykładamy dużą wagę do innowacji, zarówno tworzonych przez własne centra badawczo-rozwojowe, jak i tych realizowanych we współpracy ze startupami. W tym roku, już po raz trzeci dołączyliśmy w roli partnera głównego do przedsięwzięcia ABSL Startup Challenge, które jest dla nas naturalną drogą do znajdywania kolejnych partnerów, z którymi wspólnie będziemy pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami. P&G poszukuje w tym konkursie startupów tworzących rozwiązania w obszarze innowacji systemowych, produktowych, jak i procesowych. Tym działaniom przyświeca najważniejszy cel, służenie konsumentom oraz poprawianie jakości ich życia – komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej

ABSL Start-Up Challenge jest skierowany do innowatorów, mogących pochwalić się projektem przynajmniej na etapie prototypu. – Dla początkujących startupowców dotarcie do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych stanowi duże wyzwanie. Uczestnictwo w ABSL Start-Up Challenge to zatem duże ułatwienie dla świeżo upieczonych przedsiębiorców – stwierdza Julia Krysztofiak-Szopa, prezes Fundacji Startup Poland, która jest patronem konkursu.

ABSL Start-Up Challenge składa się z trzech etapów. Pierwszym z nich jest zebranie i weryfikacja zgłoszeń. Projekty uznane przez jury za najciekawsze, zostaną zaprezentowane podczas regionalnych wydarzeń organizowanych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach, Łodzi oraz w Szczecinie. Zwycięzcy eliminacji zmierzą się w finale, który odbędzie się w trakcie zaplanowanej na czerwiec dorocznej ABSL Conference „Poland. The place to grow”. Na konferencji co roku gości ponad tysiąc uczestników, w tym przedstawiciele kierownictwa międzynarodowych korporacji. Przedstawiciele start-upów wystąpią na scenie głównej, na której wcześniej swoje wystąpienie wygłosi gość specjalny wydarzenia – Simon Sinek, światowej sławy ekspert w zakresie przywództwa.

Nagrodą dla laureatów ABSL Start-Up Challenge jest zaproszenie na Polish Tech Day, odbywający się w ramach London Tech Week 2018. Jest to jedno z największych zagranicznych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, w którym biorą udział przedstawiciele największych światowych firm oraz inwestorzy. ABSL Start-Up Challenge stwarza zatem okazję do nawiązania kontaktów biznesowych, mogących zadecydować o przyszłym sukcesie autorów innowacyjnych rozwiązań.

Chcemy kontynuować współpracę z najlepszymi start-upami, wyłonionymi podczas ABSL Start-Up Challenge. Jesienią tego roku ABSL planuje zorganizowanie bootcamp, w trakcie którego odbędą się warsztaty połączone z mentoringiem, a także indywidualne spotkania z przedstawicielami naszych firm członkowskich – podkreśla Łukasz Czajkowski z ABSL.

Zgłoszenia do udziału w ABSL Start-Up Challenge należy dokonywać na stronie internetowej www.startupchallenge.pl. Zapisy potrwają do 13 kwietnia.

Partner główny konkursu: Procter & Gamble

Partner: Fundacja Startup Poland

Patroni medialni: MamStartup.pl, StartupLife.pl oraz Startup Magazine.

O ABSL

Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Services Leaders – ABSL) – to największa w Polsce organizacja zrzeszająca i reprezentująca przedsiębiorstwa z sektora nowoczesnych usług dla biznesu: centra usług wspólnych (Shared Service Centers, SSC), outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO), outsourcingu IT (Information Technology Outsourcing, ITO), centra badawczo-rozwojowe (Research & Development, R&D) oraz firmy wspierające rozwój sektora.

Misją ABSL jest rozwój sektora nowoczesnych usług dla biznesu, a także stała praca – wspólnie z agendami rządowymi, samorządowymi czy uczelniami wyższymi – na rzecz podnoszenia kwalifikacji osób wkraczających na rynek pracy oraz dbanie o wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Polski.

Najważniejsze sektory reprezentowane przez firmy zrzeszone w ABSL (wg. struktury zatrudnienia) to usługi komercyjne i profesjonalne, usługi finansowe (bankowe, ubezpieczeniowe, inwestycyjne), technologie informatyczne (IT) oraz towary i usługi konsumpcyjne.

Członkami ABSL są m.in. Accenture, BNP Paribas, Citi, Capgemini, Goldman Sachs, Google, HPE, IBM, Infosys, JP Morgan, P&G, Shell, UBS i Xerox.

Źródło: Materiał prasowy Weber Shandwick