Ruszyła pierwsza globalna edycja P&G CEO CHALLENGE


Ruszyła rejestracja kandydatów do pierwszej globalnej edycji prestiżowego konkursu Procter & Gamble. W ramach CEO Challenge, studenci z całego świata będą mieli okazję zmierzyć się z kompleksowym zadaniem biznesowym, dotyczącym marki head&shoulders. Przed uczestnikami cztery etapy konkursu, którego zwycięzcy wezmą udział w międzynarodowej konferencji „P&G 2018 Signal” w Cincinnati.

Wiedza, kreatywność, zdolność zarządzania projektami, umiejętności analityczne i inteligencja społeczna: Procter & Gamble rzuca wyzwanie studentom z całego świata. Za pośrednictwem strony internetowej www.pgceochallenge.eu można zgłosić się do udziału w globalnej edycji P&G CEO CHALLENGE, prestiżowego konkursu poświęconego odkrywaniu młodych talentów.

Inicjatywa, organizowana w Polsce już po raz trzeci, w tym roku po raz pierwszy odbędzie się na skalę globalną. Uzdolnieni studenci szkół wyższych z 36 krajów będą mieli za zadanie opracować strategię wprowadzenia na światowy rynek nowego produktu z linii head&shoulders – jednej z najbardziej znanych marek szamponów na świecie. Celem przedsięwzięcia jest odnalezienie utalentowanych osób, które będą miały szansę zasilić kadry P&G.

P&G CEO CHALLENGE składa się z czterech etapów. Studenci zainteresowani udziałem w wyzwaniu, mogą zgłaszać swoje kandydatury do 20 listopada 2017 roku. W kolejnym etapie będą mieli za zadanie rozwiązać studium przypadku, udostępnione na platformie (www.pgceochallenge.eu). Spośród grupy państw obejmującej: Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię, wyłoniony zostanie zespół uczestników, który w dniach 22-23 lutego 2018, w Warszawie, będzie walczyć o przepustkę do finału na poziomie europejskim, który odbędzie się w kwietniu 2018 r. w Rzymie. Zwycięska drużyna poleci do Panamy, aby stawić czoła najlepszym zespołom z całego świata i powalczyć o zwycięstwo w globalnym finale konkursu. Zwycięzcy zyskają możliwość uczestnictwa w wyjątkowej, międzynarodowej konferencji ”P&G 2018 Signal” w Cincinnati, podczas której, w gronie liderów i managerów ze świata biznesu, poznają najnowsze trendy kształtujące rynek.

Program pozwala nam spotkać się z najlepszymi kandydatami i jeżeli to możliwe, zaoferować im pracę w P&G. Udział w programie to nie tylko rywalizacja z równie utalentowanymi rówieśnikami – to także możliwość poznania pracy w naszej firmie „od kuchni”. Bardzo cieszymy się z tego, że projekt realizowany jest także w Polsce. Jesteśmy przekonani, że wiele osób dostrzeże możliwości, jakie ten program oferuje i potraktuje go jako inspirację do przemyśleń na temat kierunku swojego rozwoju. W czasach, kiedy słychać różne opinie na temat młodego pokolenia, P&G po raz kolejny pokazuje, że z tym pokoleniem wiążemy duże nadzieje oraz cenimy za profesjonalne podejście i chęć rozwoju – komentuje Aleksandra Petryga, HR Manager P&G w Polsce.

P&G CEO CHALLENGE to wydarzenie, które pozwoli uczestnikom przetestować i potwierdzić konkretne umiejętności zawodowe w warunkach najbardziej zbliżonych do biznesowej rzeczywistości firmy. Umożliwi także przeżycie niepowtarzalnego doświadczenia, opartego na zasadach współzawodnictwa, jak również obserwację przebiegu procesów biznesowych w globalnym koncernie.

Cieszę się, że obecna edycja programu P&G CEO CHALLENGE będzie poświęcona marce head&shoulders. Podczas jego realizacji będziemy mogli obserwować nie tylko umiejętności techniczne uczestników, ale także to jak pracują w zespole i jak dążą do realizacji najlepszych pomysłów i rozwiązań. Z punktu widzenia pracodawcy, to właśnie te kwalifikacje są w dzisiejszych czasach najbardziej poszukiwane. Osobom, które podejmą wyzwanie chciałbym udzielić osobistej rady: bądźcie zdeterminowani, pełni pasji, a przede wszystkim nie bójcie się mierzyć wysoko, bo tylko w ten sposób zrealizujecie własne zawodowe marzenia – dodaje Maciej Reszczyński, Brand Manager marki head&shoulders w Polsce i krajach Europy Centralnej.

Udział w projekcie P&G CEO CHALLENGE to wyjątkowa szansa dla studentów, którzy pragną rozwinąć swoje umiejętności w praktycznym działaniu. Może okazać się również przepustką do zdobycia doświadczenia w jednej z największych, globalnych korporacji.

Konkurs wyróżnia to, że mniej stawia na wiedzę akademicką, a bardziej na umiejętności praktyczne, odpowiednią analizę danych i przede wszystkim kreatywne podejście do zadania. Udział w projekcie pozwolił mi poznać uczestników z całej Europy, a także wymienić ciekawe doświadczenia m.in. z zakresu ekonomii, finansów czy marketingu. Dodatkowo zyskałem możliwość odbycia letnich praktyk w dziale finansowym firmy, co było dla mnie bardzo cennym doświadczeniem – dodaje Artur Sarata, reprezentant Polski w europejskim finale poprzedniej edycji konkursu.

Więcej szczegółów dotyczących projektu P&G CEO CHALLENGE a także formularz aplikacyjny znajdują się na stronie www.pgceochallenge.eu.

Źródło: Materiał prasowy MSLGROUP