Marketing Challenge po raz czwarty w Łodzi!

8 maja 2010 odbędzie się już czwarta edycja gry miejskiej spod znaku Marketing Challenge. Ten całodniowy turniej skupia wokół siebie studentów łódzkich uczelni, którzy poszukują marketingowej przygody.
marketing_challengeTrzy poprzednie edycje pokazały, że organizatorom turnieju udaje się w sposób niebanalny połączyć dwa odległe na co dzień aspekty: dobrą zabawę oraz naukę. Wszystko wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem.
Tematyką czwartej edycji jest marketing sportowy. Uczestnicy po raz kolejny będą konkurować w czteroosobowych zespołach. Jako główny cel organizatorzy stawiają sobie przedstawienie specyfiki działań wynikających z połączenia sportu i biznesu oraz pokazanie potencjału Łodzi jako ośrodka sportowego. Studenci będą brać udział w konkurencjach, które sprawdzają umiejętne poruszanie się nie tylko po mieście, ale przede wszystkim po zagadnieniach marketingowych. Każdemu z punktów będzie przypisane zadanie, które może mieć formę: studium przypadku, testu lub inną, trudną do zaszufladkowania – pomysłowość organizatorów nie zna granic.

Jeśli więc:

  • uważasz, że masz wiedzę marketingową i chcesz się sprawdzić;
  • nie masz pojęcia o marketingu, a szukasz świetnej zabawy;
  • chcesz pożytecznie spędzić czas ze znajomymi;
  • masz głowę pełną pomysłów lub niespożyte zapasy energii;

To właśnie Marketing Challenge jest dla Ciebie!

Więcej informacji i zapisy na wydarzenie na: www.gra.marketeam.pl

Organizatorem turnieju jest Studenckie Koło Naukowe Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego „MarkeTEAM”. Więcej o kole pod adresem www.marketeam.pl