Łódź gra o modern marketing

Ruszają zapisy do siódmej edycji gry miejskiej Marketing Challenge organizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Uniwersytetu Łódzkiego MarkeTEAM. Od czwartku 18 kwietnia studenci łódzkich uczelni mogą zgłaszać się do udziału w wyjątkowym turnieju sprawdzającym wiedzę i umiejętności z zakresu modern marketingu. Poszukiwacze marketingowej przygody, integrujcie się!
Podejmij wyzwanie!
Już 11 maja łódzcy studenci po raz siódmy będą rywalizować o tytuł „nowoczesnego” speca ds. marketingu. Do udziału w grze zakwalifikują się 33 trzyosobowe drużyny, które do 5 maja jako pierwsze zarejestrują się na oficjalnej stronie internetowej wydarzeniawww.gra.marketeam.pl. Marketing Challenge to niecodzienna gra zespołowa, której celem jest sprawdzenie wiedzy uczestników poprzez rozwiązywanie zadań marketingowych w przestrzeni miejskiej. Tematyką tegorocznej edycji jest modern marketing, czyli wykorzystanie narzędzi nowych technologii
i innowacyjnych rozwiązań w promocji i marketingu. Studenci wezmą udział w całodniowym turnieju, który w oryginalny sposób łączy teoretyczną i praktyczną wiedzę z dobrą zabawą.
Dzięki luźnej atmosferze konkursu realizowanego w formie gry miejskiej, udaje nam się przemycić kawałek sensownej wiedzy merytorycznej, dać studentom okazję do sprawdzenia swoich praktycznych umiejętności i promować wartość śledzenia najważniejszych wydarzeń branżowych. Te trzy elementy wzajemnie się uzupełniają i są bardzo ważne z punktu widzenia budowy swojego wizerunku na rynku pracy – mówi Bartłomiej Kurzyk, opiekun Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM, twórców gry miejskiej Marketing Challenge.
Tegoroczna edycja będzie składać się z dziesięciu obszarów tematycznych, m.in. marketingu internetowego, mobilnego, product placement czy grywalizacji. W walce o zwycięstwo liczy się wiedza, ale także orientacja w terenie, dobra organizacja czasu, kreatywnośćumiejętności pracy w zespole. Część zadań turniejowych zostało przygotowanych we współpracy z partnerami projektu – łódzkimi firmami branży nowych technologii i innowacji w marketingu. – To wyjątkowa okazja dla młodych ludzi, by pokazać się z dobrej strony i nawiązać pierwszy kontakt z profesjonalną firmą. Jest to także interesujące dla samych partnerów, którzy mogą przyjrzeć się, jak studenci rozwiązują problemy, z którymi oni spotykają się na co dzień w swojej pracy – dodaje Bartłomiej Kurzyk.
Do udziału w turnieju organizatorzyzapraszająwszystkie osoby studiujące w Łodzi, interesujące się marketingiem i chcące sprawdzić swoją wiedzę poprzez rozwiązywanie wyjątkowych zadań
w przestrzeni miejskiej. Rejestracjado udziału w grze miejskiej MarkeTEAM’u jest dostępna na stronie www.gra.marketeam.pl itrwa do 5 maja. Więcej informacji można znaleźć także na www.facebook.com/Marketing.Challenge
Dalsze informacje:
Biuro prasowe
Marketing Challenge 2013
Sylwia Kalinowska
m: 601 918 306, e: sylwia.kalinowska@zarowkamarketing.pl
Źródło: Informacja Organizatora