Konkurs Global Management Challenge już po raz 13. w Polsce!

Trwa rejestracja zespołów do XIII polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Management Challenge 2012.
GMC to rozbudowana gra symulacyjna, w której biorą udział zespoły studenckie (II – V rok studiów) oraz firmowe. Drużyny wcielają się w role zarządów przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku. Ich zadaniem jest osiągnięcie jak najwyższej ceny akcji swojej spółki.
Global Management Challenge to praktyczny trening zarządzania i możliwość odbycia innowacyjnych praktyk menedżerskich. Uczestnicy podejmując kolejne decyzje rozwijają umiejętności: analityczne, pracy w zespole, planowania strategicznego, podejmowania decyzji, zarządzania zmianą, analizy szans i zagrożeń. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami. Jest to szansa na zdobycie ciekawych praktyk, staży oraz pracy.
Ogromną zaletą GMC jest również możliwość rywalizacji zespołów studenckich z pracownikami firm takich jak Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, czy PGNiG i porównywanie bieżącej wiedzy akademickiej z doświadczeniem praktyków.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
– utworzyć zespół (3-5 osób) – istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
– wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja/zespoly-studenckie
– Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl
Zgłoszone drużyny otrzymają informację o kwalifikacji przed rozpoczęciem programu treningowego (sponsorzy dokonują wyboru na podstawie informacji zawartych w aplikacji)
Rejestracja zespołów studenckich trwa do 19 października 2012.
Dzięki wsparciu Sponsorów, studenci mają szansę na bezpłatny udział w konkursie!
Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA MANAGER, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni internetowi: Bankier.pl, Marketing przy Kawie, Obserwatorfinansowy.pl, Students.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Niezależne Zrzeszenie Studentów
Źródło: Informacje koordynatora konkursu Global Management Challenge na Politechnice Łódzkiej