Konkurs "Badamy Kreatywne Działania Wizerunkowe"

Zapraszamy do udziału w konkursie dla studentówabsolwentów pod nazwą „Badamy Kreatywne Działania Wizerunkowe”.

Konkurs copy

Zastanawiasz się jak wygrać markowy tablet multimedialny w niecałą godzinę? To proste!

Weź udział w Naszym konkursie, wypełnij i wyślij ankietę konkursową dotyczącą wizerunku pracodawcy dostępną pod linkiem:

https://docs.google.com/forms/d/1v-9I7m0X4WIvInmhJYZp3onxLIwseVsYfUblc699LuQ/viewform.

Podziel się z nami swoją opinią na temat łódzkich pracodawców, Twoje zdanie ma dla nas duże znaczenie – miej wpływ na rzeczywistość.

Oceniane są rzetelność wypełnienia ankiety oraz najbardziej kreatywny i zarazem trafny pomysł na działanie Employer Brandingowe*, które przyciągnęłoby uwagę studentów i absolwentów do proponowanej oferty pracy na rynku łódzkim – opis tego działania jest odpowiedzią na pytanie 2.9.b. w ankiecie.

Terminy

Termin przesyłania ankiet konkursowych upływa 18.12.2013 roku.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia 08.01.2014 roku.

Nagrody

  • Nagroda główna – wysokiej klasy, nowoczesny, markowy Tablet multimedialny 7 cali, z systemem operacyjnym Android, pojemnością 8GB i pamięcią RAM 1024MB
  • 5 nagród pocieszenia – zestawy promocyjne: plecak, koszulka, pamięć USB.

Szczegóły konkursu dostępne są w Regulaminie.

—-
* Employer branding – (EB, ang. budowanie wizerunku pracodawcy) – działania firmy mające na celu budowanie jej wizerunku „pracodawcy z wyboru”. Miano takiego pracodawcy otrzymują firmy, w których obecni i potencjalni pracownicy dostrzegają atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery. (za: https://pl.wikipedia.org)