Gra miejska Marketing Challenge

Marketing Challenge to gra miejska organizowana przez grupę studentów działających w ramach Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM. Żakowie Wydziału Zarządzania UŁ rzucają wyzwanie wszystkim studentom z kraju już po raz jedenasty.

Bycie studentem ma wiele plusów. Oprócz niezliczonych imprez, które wspominane są przez lata, studia otwierają drzwi do wielu perspektyw i okazji na próbowanie nowych rzeczy. Z podobnego założenia wyszli członkowie MarkeTEAMu.

Ich inicjatywa, Marketing Challenge, to jedyna tego rodzaju gra miejska w Polsce. Założenia są proste – jest to drużynowy wyścig z przeszkodami. Każda z drużyn musi składać się z trzech studentów/ek, którzy lubią wyzwania i adrenalinę we krwi. Przeszkodami będą stacje, na których drużyny staną przed zadaniami z zakresu marketingu. Będzie to dobra okazja do zgłębienia takich dziedzin jak copywriting, CSR czy public relations.

Organizatorzy podkreślają, że ważne są nie tylko wiedza merytoryczna, ale także szeroko pojęte umiejętności miękkie. Praca w grupie i autoprezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej cech, które musi posiąść prawdziwy marketer!

Studenci kierunków ścisłych, nie obawiajcie się! Wy też znajdziecie w Marketing Challenge coś dla siebie! Planowanie strategiczne i praca pod presją czasu to nieodzowne cechy Waszych studiów.

Gra odbędzie się 13 maja i rozpocznie się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wieczorem, po wyścigu odbędzie się oficjalna Gala Zakończenia wraz z rozdaniem nagród, która będzie miała miejsce w Barze Kij (ul. Jaracza 45). Na najlepsze drużyny czekają atrakcyjne nagrody!

Szczegóły na: https://challenge.marketeam.pl/